koncept nélküli fél-fotoblog

melyviz fotoz

melyviz fotoz

Cutout avagy...

2006. március 02. - melyviz
cutout exampleMikor elkezdtem komolyabban sűrűbben fotózgatni, volt egy olyan elképzelésem, hogy majd mindenféle utómunka nélkül fogom elkészíteni a világegyetemet megváltó képeket.

Persze rá kellett jönnöm, hogy legalább a photoshop által felkínált auto-igazításokat rá kell nyomni a legtöbb képre. (És hogy nem látja senki a képről hogy ez manuál vagy p módban készült.)

Szóval ha már eddig eljutottam, gondoltam, megnézem a többieket, hogy mi mindent lehet még csinálni, ha már egyszer letöltötte az ember a ps-t.
Nem merültem bele túlságosan a dologba, annyira elkapott ugyanis ez a szelektív színezés. Nagyon pofás dolgokat lehet vele csinálni.
Kell egy jó egér (logitech rulez), mágneses lasszó (lol ez a név, a magyarítás), és a magic wand-nak való ellenállás, bár próbálkozni lehet. (De szerintem az ember nem a kifejezetten egynemű képeket szokta így színezni, szóval...)

És játszani kell, sokat. És akkor az ember előtt-utóbb elkészíti a legjobb cutout képét.
Amin jelen esetben az osztálytársai szerepelnek, akiket később nagyon megkapott a hordozott fíling.

(Nem értem mondjuk teljesen a terminológiát, nekem ugyanis a szóra más ugrik be, mondjuk valami ilyesmi.)

A bejegyzés trackback címe:

https://melyvizfotoz.blog.hu/api/trackback/id/tr145346

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: giuseppe Zanotti Heels 2018.02.12. 09:04:41

strong ordor urine 16 weeks pregnant - Facebook rose in text symbols

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása